TMZM Mielec TMZM Mielec
 TMZM Mielec TMZM Mielec:
skrypty php, skrypty JS, shout TMZM Mielec
TMZM Mielec TMZM Mielec
TMZM Mielec TMZM Mielec
 TMZM Mielec Działalność:
skrypty php, skrypty JS, shout TMZM Mielec
TMZM Mielec TMZM Mielec
TMZM Mielec TMZM Mielec
  Warto zobaczyć:
TMZM Mielec
TMZM Mielec TMZM Mielec
TMZM Mielec TMZM Mielec
TMZM Mielec TMZM Mielec
  Monitoring:
TMZM Mielec
TMZM Mielec TMZM Mielec
TMZM Mielec TMZM Mielec
TMZM Mielec TMZM Mielec

Sprawdzenie wytrzymałości zmodernizowanego pasa startowego lotniska
02.04.2015


1 września 1988 roku na mieleckim lotnisku wylądował największy wówczas na świecie samolot produkowany seryjnie - An-124 Rusłan. Był to egzemplarz latający ówcześnie w barwach linii Aerofłot, oznaczony numerem rejestracyjnym CCCP-82009 oraz dodatkowym numerem burtowym 321. Samolot ten eksploatowany jest do chwili obecnej - lata w barwach Antonov Design Bureau (Buiro Konstrukcyjne Antonova) i jest oznaczony numerem rejestracyjnym UR-82009.

AN-124 Rusłan w Mielcu, 01.09.1988 rok
link do filmu: http://youtu.be/SGoK_g7wcj4


Dzięki grupie EPML Spotters ich miłości do lotnictwa do internetu trafia nowa edycja filmów pn. “Archiwum Lotnicze”. - W pierwszym odcinku prezentujemy archiwalne ujęcia z przylotu samolotu Antonov AN-124 Rusłan do Mielca we wrześniu 1988r.- zachęcają spottersi.

Prezentowany film ma być początkiem cyklu filmów dokumentalnych pt.: “Lotnicze Archiwum”. Odcinek powstał dzięki materiałom wideo pochodzącym z archiwów Polskich Zakładów Lotniczych Sp. z o. o.

Samolot przyleciał do Mielca 1 września z okazji 70-lecia Polskiego Przemysłu Lotniczego. Był to egzemplarz latający ówcześnie w barwach linii Aerofłot, oznaczony numerem rejestracyjnym CCCP-82009 oraz dodatkowym numerem burtowym 321.

An-124 Rusłan miał również za zadanie sprawdzenie wytrzymałości zmodernizowanego pasa startowego na mieleckim lotnisku. Samolot był w Mielcu do 4 września 1988 roku.

Skan artykułu z czasopisma "Skrzydlata Polska":

P
 

  Copyright © 2006-2015 TMZM Mielec &  Wicherski  MCMLXII